نیکی مروتینیکی مروتی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

جون و خون مامان و بابا

اولین بار که نیکی جون میره جشنواره لاله ها

1393/2/12 8:27
نویسنده : علی مروتی
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز جمعه است من وتو و بابائی به همراه مامانی و بابائی میخواهیم بریم پیک نیک (جاده چالوس)

الان 8 صبحه و دارم وسایلارو جمع وجور میکنم میخوایم بریم جشنواره لاله و شقایق گل من دفعه قبل که رفتیم تو

نبودی ولی امسال یه جوجه داریم یه جوجه که باباش کرک  و پرشو ریخته(آخه دخترم کچلیچشمک)مطمئنم امسال از هر

سال بیشتر بهمون خوش میگذره دوربینو برداشتم تا ازت چند تا عکس خوشمل بگیرم  خیلی دوستت دارم زندگیم به

نظر من تو زیبا ترین نی نی دنیائی حتی وقتی کچلی حتی وقتی همه بگن زشت شدی.

 

اینو هیچ وقت فراموش نکن که من دیوانه وار عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیبا
8 مرداد 93 14:41
انشاا...همیشه کانون خانوادتون گرم باشه